ГАЗ-13 Чайка, 1972 г.
Това е първото поколение Чайка, пуснато е за продажба в Крим за 3,3 милиона рубли. Известната лимузина на автомобилния завод в Горки е официално пусната през януари 1959 г. и е използвана за превоз на партийния и номенклатурен елит на СССР и дипломати. На Avito.Avto е представен езкемпляр от 1972 г., който до 1995 г. е бил в държавната дача в Крим. Колата е с 5,5-литров двигател с мощност 195 к.с. от. и 3-степенна автоматична скоростна кутия с бутон. В рекламата се казва, че той не е участвал в инцидента, а тялото му е в родния му цвят.
ZIL-4104, 1978
Продава се в Краснодар и е един от най-любимите на колекционерите на съветски автомобили. За 15 милиона рубли може да купите седана със задно предаване от 1978 г., оборудван със 7,7-литров двигател с мощност 315 к.с. ЗИЛ 4104 е произведен в завода. Лихачов през 1978-1983. Един от най-известните собственици на такъв автомобил е Леонид Брежнев, генерален секретар на ЦК на КПСС.
ГАЗ М-20 Победа, 1953
В Северна Осетия за 3,7 милиона рубли можете да си купите легендарната Victory M20 от 1953 година. Символът на следвоенното възраждане на страната е представен на ръководството на СССР на 19 юни 1945 г. и започва да се произвежда масово с четирицилиндров двигател на 28 юни 1946 г. Първите автомобили обаче се отличават с ниското си качество на изработка, поради което след редица технически подобрения от 1949 г. от поточната линия започва да слизат Победи от втората производствена серия, която отговаря на всички изисквания за автомобили от онова време. Представеният модел е претърпял цялостна професионална реставрация с оригинални резервни части. Пробегът на автомобила не надвишава 100 км.
ГАЗ 21 Волга, 1962 г.
Друга легенда на съветската автомобилна индустрия, ГАЗ-21 Волга, произведена през 1962 г., се продава в Москва за 2,5 милиона рубли. По същия начин, както на първата Волга, върху капака има фигурка на елен, въпреки че за третата серия е било взето решение за отказ от декорацията на капака, смятана за опасна за пешеходците. Дизайнът на ретро автомобила съчетава модните тенденции в Европа и Северна Америка от онези времена - GAZ-21 има много външни прилики със съвременниците си Ford Mainline, Plymouth Savoy, Chevrolet 210 DeLuxe. Седанът с 4 врати е преработен от собственика и разполага с V6 двигател и автоматична скоростна кутия на Toyota.
ВАЗ-2101, 1982 г.
VAZ-2101 Жигули могат да бъдат закупени в Московския регион на цена от 1,1 милиона рубли. Италианският Fiat 124 става прототип на съветския седан, но дизайнът е модернизиран и адаптиран за работа в СССР (повече от 800 промени). По време на целия производствен период от 1970 до 1988 г. VAZ произвежда 4,85 милиона копия на модела 2101 с най-различни модификации, като по този начин напълно оправдава титлата „народен автомобил“. Жигулито е произведено през 1982 г. с двигател 1.2 MT (64 к.с.). Твърди се, че колата е нова, в движение, не е възстановена, боята е оригинална. Автомобилът е бил съхраняван за показ в музей. Пробегът е само 170 км, има сервизна книжка.