Рекламната кампания за Audi RS4 Avant, публикувана в Twitter, предизвика буря от негативни отзиви. Audi се извини, но не премахна рекламата.
RS4 Avant е едновременно семеен и спортен автомобил. Рекламното послание, както е замислно, апелира именно към семейните ценности.
На снимката в рекламата момиченце се е подпряло на предната броня на колата и смята да изяде банан. На пръв поглед това е напълно спокойна и логична картина, защото ако колата е семейна, наблизо трябва да има деца. Потребителите в социалната мрежа обаче са забелязали няколко неприятни подтекста в нея.
Страшен драг: Новите Audi RS7 и Bentley Flying Spur срещу Panamera Turbo S ВИДЕО
Първо, момичето и бананът се свързват с асоциации за сексуален подтекст. Второ, момичето се опира на бронята на автомобил, способен да достигне скорост от 280 км / ч, а за повечето потребители подобна комбинация е неприемлива.
В същото време сюжетът на фотографията може да бъде изтълкуван като момента, в който кола удря дете, а това вече е наистина страховито.
Lets your heart beat faster – in every aspect. #AudiRS4 pic.twitter.com/14XaKhlRVL
— AudiOfficial (@AudiOfficial) August 2, 2020
Един от последните коментари под рекламата доста точно описва възприемането на снимката: "Audi използва дете, за да продаде високоскоростен автомобил, който убива деца."
Audi представи новия седан A3, вдъхновен от стила на Lamborghini СНИМКИ
Часове след публикуването на снимката в социалните медии, Audi публикува разяснения и извинения. Освен всичко друго, производителят на автомобили отбелязва, че RS4 Avant има за цел да защити дори „най-слабите участници в движението“, като момичето на снимката, с „над тридесет системи за помощ на водача, включително система за аварийно спиране“.
Lets your heart beat faster – in every aspect. #AudiRS4 pic.twitter.com/14XaKhlRVL
— AudiOfficial (@AudiOfficial) August 2, 2020
"Audi никога не е искала да навреди на нечии чувства. Искрено се извиняваме и гарантираме, че подобно нещо няма да бъде използвано в бъдеще. Също така незабавно ще проведем вътрешна проверка за това как е създадена тази кампания." /auto.blitz.bg
Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!