BMW 7-ма серия, която баварският концерн ще изкара на пазара през 2022 година, получи името G70 и е първият модел, базиран на новата архитектура, разработена от BMW специално за използването на няколко вида задвижване.
Тя ще замени предшестващата я архитектура CLAR (Cluster Architecture), която дебютира през 2015 година в тогавашната серия на 7-мицата (G11). Освен всичко друго, новата платформа ще бъде снабдена със системи за автономно шофиране.
Флагманският модел на баварския производител ще е достъпен с дизелови и бензинови двигатели (всичките ДВГ, както се предполага, ще бъдат съчетани с 48-волтови меки хибридни системи), както и с плъг ин хибрид, също се планира и чисто електрическа версия. Последната, вероятно ще получи името i7.
В зависимост от пазара, в качеството на най-мощния двигател ще се предлага добре известният V8. Мотор V12 не се предвижда. Повечето версии ще бъдат снабдени с хибридни 6-цилиндрови двигатели с турбина.
Автомобилът в камуфлажа не разкрива почти нищо, но общото впечатление са габаритите, съответстващи на модела. Ако се загледаме внимателно, ще видим, че BMW следва дизайнерската си линия и гигантските "ноздри" на решетката на радиатора са неизбежни и в новата 7-ма серия. В края на краищата, смята се, че моделът от премиум класа ще се търси предимно на пазари като САЩ и Китай и подобни решения се харесват на тамошните купувачи.
На снимката в задния калник са интегрирани четири петъгълни отвора за ауспусите. При електромобила i7 задната броня няма да има никакви отвори.
Известно е, че БВМ се стреми радикално да обнови цялата си гама от модели, която трябва да се конкурира не само с новия Mercedes-Benz S-Класа, но също и с електрическия Mercedes EQS.
Що се отнася до техническите характеристики, ще се положат максимално усилия новата Седмица да изпревари конкурентите.