Клиентите са в шок: Защо задните гуми на новата S-класа се въртят настрани

https://auto.blitz.bg/novini/klientite-sa-v-shok-zashcho-zadnite-gumi-na-novata-s-klasa-se-vrtyat-nastrani Auto.blitz.bg
Клиентите са в шок: Защо задните гуми на новата S-класа се въртят настрани

S-класата на Mercedes-Benz се получи доста необичаен автомобил. В него са скрити толкова много технологии, че за тях може да се разказва до появата на следващата версия на колата. 

Също така сред тях има наистина много интересни аспекти. Например, волана може да завърта и четирите колела. 

Тази технология е на около 35 години - появява се в средата на 80-те години на миналия век, а първи я употребяват Mazda и Honda.

В момента тя присъства в редица автомобили, като Lamborghini Aventador или BMW 7-а серия.

Системата, която използва новата S-класа,  е интересна с това, че е допълнителната система за кормилно управление на задната ос може да завърта задните колела на цели 10 градуса, в направление, противоположно на предните. 

Естествено максималният ъгъл е достъпен сами при много малки скорости. За сравнение, Porsche 911 си завърта задните колела само с 2.8 градуса, също при много малки скорости. 

При това не е ясно защо на Поршето с неговата къса му е такава система въобще, докато при новата дълга S-класа необходимостта от такава екстра е очевидна. Така колата става доста по-маневрена. Диаметърът на завоя се намалява с 1.8 метра и става под 11 метра. 

За сравнение, диаметърът на завоя на Hyundai Creta е 10,6 метра.

Горещи

Коментирай
1 Коментара
Не Съм Робот
преди 4 години

Ехеееее, то на Икарусите откогато завиваха гумите на ремаркето, още ламборджинита нямаше, а Мерцедес беше в торбичките на баща си.

Откажи