Клиентите са в потрес: Защо сглобяват Tesla с тиксо и ластици СНИМКИ

https://auto.blitz.bg/novini/klientite-sa-v-potres-zashcho-sglobyavat-tesla-s-tikso-i-lastitsi-snimki Auto.blitz.bg
Клиентите са в потрес: Защо сглобяват Tesla с тиксо и ластици СНИМКИ

Собствениците на електромобила Tesla Model Y установиха, че някои части на колата са скрепени с тиксо и ластици. В частност, бе открито съмнително скрепване на системата за охлаждане. 

Очевидно, че такъв подход към сглобката не е повод за най-приятните чувства сред феновете на марката. 

Неизбежната система за закрепване 

Собственик на чисто нова Tesla Model Y забелязал, че под капака на електромобила в предната му част е фиксиран металния блок с помощта на зелено тиксо, парченца изкуствено дърво и ластик. 

Наложило му се сам да поправя небрежната работа на инженерите на Tesla, които са допуснали неравности и процепи при сглобката на доста отговорното оборудване на колата. 

Както се изяснило, става дума за самоделно закрепване на кондензатора с охладителната течност. 

Даденият възел работи като част от системата за охлаждане на автомобила. Псевдодървените подложки са били използвани в качеството на предпазители срещу протъркване на детайла, но това естетическо и техническо решение въобще не се харесало на собствениците на колите. 

Бюджетен вариант 

Реализираното в Tesla-та закрепване на блока на системата за охлаждане предизвиква оплаквания, преди всичко, с конструктивното си изпълнение. 

Мнозина собственици на електромобила изпитват недоумение от това, как доста скъп и премиум електрически кросоувър може да има толкова примитивни методи и материали за закрепване. 

Критиките предполагат, че със същия успех отговорният за сглобката инженер в последния момент преди пускането на модела може да отиде в наркопа и да купи първите попаднали му пред очите крепежни елементи за фиксиране на оборудване. 

В същото време част от шофьорите отбелязват, че съмнителните крепежни елементи са напълно способни да се справят със своята задача. 

Това обаче ще стане ясно едва след няколко години на практически изпитания. 

Засега от Тесла не са коментирали технологията си за закрепване. 

 

 

Горещи

Коментирай