На 15 декември 1923 г. Skoda регистрира кръглото лого с крилата стрела като търговска марка в патентното ведомство в Пилзен. За първи път то се появява на превозните средства от Млада Болеслав през 1925 г. Очевидно крилатата стрела е спечелила конкурс за идеи, ръководен от Dr.-Ing. Владислав Сикора, технически директор на Skoda по това време.
Самият дизайн се приписва на Томас Маглич, който по това време е търговски директор на компанията. Съобщава се, че е бил вдъхновен от стенен релеф в офиса си, който показва индианец, носещ поразителна прическа, пише "Ауто прес".
Окончателният вариант на логото обаче е дело на професионален дизайнер. Исторически източници предполагат, че водещите чешки скулптори Отакар Шпаньол или Ото Гутфройнд са отговорни за дизайна, но няма доказателства за тяхното авторство.
В крайна сметка са създадени две версии на крилата стрела - едната с пет пера, другата с три. Графично по-изчистената и визуално по-ясна версия с три пера върху летящата стрела скоро се налага и логото се появява за пръв път на локомотивите, произведени в Пилзен.
Едва през 1925 г., след сливането с автомобилния производител Laurin & Klement, емблемата украсява и превозни средства от Млада Болеслав.
Големият кръг символизира универсалността, земното кълбо и света. Крилото представя техническия прогрес, моделната гама на Skoda и нейните световни продажби.
Стрелката, сочеща напред, представлява модерни производствени методи и ефективност, докато малкият кръг - "окото" - отразява прецизността в производството на превозни средства, техническия проницателност и визия.
През цялата си история крилатата стрела е била използвана при автомобилите Skoda, резервните части, в информационни и комуникационни материали. Към днешна дата то е претърпяло само пет забележителни модификации и промени в цвета. В оригиналния си дизайн логото е с метална основа, което е определящо и за първата цветова схема в сребристо и синьо.
Bentley представи специален и впечатляващ мотоциклет ВИДЕО
През 50-те и 60-те години на миналия век се появява и в червено. През 1993 и 1994 г. зеленото заменя предишното синьо. В допълнение, вече по-широката ръбна лента съдържа името на марката Skoda.
Въпреки това, тази версия остава за кратко, тъй като през 1994 г. логото се появява, сякаш е оформено в 3D. Skoda промени външния пръстен - преди това зелен, на черен, докато сегашната зелена стрелка има за цел да подчертае ангажимента на марката към опазването на околната среда.
Върху превозните средства логото също съдържаше словно марката "Skoda" заедно с лавров венец в долната част на околния пръстен. През 2011 г. е наследен от по-лека и по-модерно изглеждаща версия със зелени, сребристи и черни елементи.
Това са страните с най-ниска цена на бензина в света
През 2022 г. Skoda представи най-сериозната промяна на логото за последните 30 години като част от новата си идентичност на марката. Актуализираната версия оптимизира външния вид на марката в цифровите комуникационни канали, особено на дисплеите на мобилни устройства.