В дадения момент в арсенала на Renault е налична хибридната силова установка E-Tech на базата на ,6-литров мотор. Тази технология е приложена в европейските Clio и Captur.
Изданието L'Argus пише, че през идните години компанията планира да пусне още два варианта на системата E-Tech. Едната версия се създава на базата на 1.8-литров атмосферен двигател (това ще е еволюцията на сегашния 1.6) - увеличаването на работния обем ще позволи преминаване към цикъла на Аткинсон, което ще повиши ефективността на системата без загуба на мощност.
Другата модификация ще бъде базирана на турбиниран мотор с обем 1.2-литра. Мощността съответно ще е 200 и 280 конски сили.
Dacia Bigster
Новата хибридна силова установка ще получи Dacia Duster от трето поколение, чието излизане на пазара е набелязано за 2024 година.
Аналогична установка E-Tech е предназначена и за серийния Dacia Bigster. Големият кросоувър ще дебютира през 2025 година. Хибридът с обем 1.2 литра ще се появи по-рано - през 2022 година.
Концепт Lada Niva
Гореспоменатите модели са построени на платформата CMF. Тази архитектура също е приложена и при новите модели на Lada: Niva от трето поколение и кросоувъра C-клас.
Така, че Нивата също може да получи хибриден двигател. Освен това, новата нива ще бъде окомплектована с 1,8-литров бензинов двигател ВАЗ и 1,3-литров турбомотор на Renault.