Към електромобилите в света има специално отношение - мнозинството хора само се заглеждат по тях. Това важи с пълна сила най-вече за новите разработки, които се превръщат в опитни зайчета и момчета за всичко.
Така немците безмилостно разкритикуваха, и не без основание, новата разработка на концерна Volkswagen AG - електромобилът ID.3.
На първо място жирналистите от Auto Motor Und Sport заявиха за несъответсвието на ID.3 с "високите изисквания към VW към точността на напазването на детайлите на каросерията, фугите и качеството на материалите", след което обясниха всичко точка по точка.
Обърнете внимание на вътрешната час на предния капа - там няма боя. Авторът на статията казва, че заради това детайлът изглежда така, сякаш той е бил боядисван със спрей.
Този подход до някаква степен прави производството по-евтино и нанася по-малко щети на екологията, но купувачите вероятно, няма да са съгласни да направят тази "жертва".
Друг сериозен проблем е програмното обезпечение. Информационно-развлекателната система изисква много време, за да разпознае командите и да реагира на тях - системата на автомобила очевидно "не е доработена".
От Volkswagen вече признаха, че засеха устройството няма да притежава всичките си щатни функции.
Експертите също отбелязаха, че пробегът на автомобила с едно зареждане се е оказал доста по-малък от заявения - само 260 километра, а не обещаните 330.
Освен това, седалките бързо се износват и иглеждат така, сякаш колата е изминала н 20 000, а 200 000 километра.
Немското списание отбелязва, че Volkswagen, бидейки опитен производител, трябва да знае как да прави коли, особено ако цената на модела е 49 000 евро.