Германски институт разработи убиецът на Tesla и ДВГ, който работи с водород СНИМКИ

https://auto.blitz.bg/novini/germanski-institut-razraboti-ubietst-na-tesla-i-dvg-koyto-raboti-s-vodorod-snimki Auto.blitz.bg
Германски институт разработи убиецът на Tesla и ДВГ, който работи с водород СНИМКИ

Немският аерокосмически център Deutsches Zentrum für Luft und Raumfahrt (DLR) разработва нов иновационен малък автомобил. Става дума за извънредно лек и безопасен транспорт. Конструкцията му тежи само 90 килограма. 

Иновативната концепция съчетава в себе си високоефективен двигател с горивни елементи и пестяща пробега мобилност. 

На 1 октомври 2020 година Институтът DLR представи на обществото първият прототип на този лек транспорт.

Водородомобилът SLRV

Бидейки ново мобилно решение в класа на леките транспортни средства, разработеният водородомобил Safe Light Regional Vehicle демонстрира съчетание от съвременни технологии и икономична ефективност. 

Той има нулеви емисии на вредни газове и е достъпен за лично използване. Каросерията на двуместния SLRV е с дължина 3.8 метра и малък просвет, което осигурява минимално аеродинамично съпротивление. 

Той е едновременно лек и безопасен - съчетание, което останалите съществуващи транспортни средства не могат да постигнат. 

Използваният при построяването му материал се състои от метален външен слой и вътрешен слой от специална пяна. В предната час на SLRV е разположена по-голямата част от техниката. 

Пътническото пространство се състои от обвивка с пръстеновидна структура, която поглъща силите, действащи на автомобила по време на движение и защитава пътниците в случай на катастрофа. 

Техническите характеристики 

Благодарение на иновативните разработки този автомобил може да се похвали с нулеви емисии. А в допълнение към лекия корпус SLRV разполага и с високоефективна хибридна задвижваща установка, която осигурява продължителната му работа и прави автомобила по-ефективен. 

Горивният елемент притежава мощност от 8,5 киловата. Тази комбинация тежи по-малко, отколкото обичайните акумулаторни системи, осигурява пробег от около 400 километра и позволява да се развие максимална скорост от 120 километра в час. 

Вътре в автомобила между двете седалки е монтиран 39-литров резервоар. Той може да съхранява до 1.6 килограма водород. 

SLRV използва отработената топлина за затопляне на купето. Добрата топлоизолация на каросерията, получена в резултат на използването на грамотно конструиране, намалява потреблението на енергия на системата на климатика в зимните месеци. 

За какво става този автомобил? 

Благодарение на своя футуристичен спортен дизайн този двуместен автомобил е пълноценно транспортно средство от клас L7e.

Сред другите възможности за употреба на SLRV може да бъде пригоден за пътувания до работа и обратно, в качеството на довеждащ транспорт в градовете, а също и за семейно използване в градските райони и извън техните предели. 

Той идеално подхожда за всякакви цел, благодарение на своята бърза система за зареждане с водород. 

Очаквана цена 

Що се касае цената, то екипът на SLRV в момента оценява разработката си на около 15 000 евро за бройка. По този начин водородомобилът има само преимущества, започвайки от безопасността му и приключваки с цената му. 

Горещи

Коментирай
1 Коментара
oto
преди 4 години

дай боже по-скоро да навлезе водородът в автомобилостроенето!

Откажи