Журналист от немското издание Auto, Motor und Sport е тествал автомобила JAC e-JS4 - електрическият автомобил, на който е базиран новият Москвич 3е, информират световните медии.
JAC e-JS4 е на пръв поглед незабележим компактен кросоувър. Белият електрически автомобил от Китай, който се тества от журналиста, не прави особено впечатление.
Авторът на статията припомня, че китайската автомобилна компания Anhui Jianghuai Automobile Co., базирана в Хефей, произвежда автомобили с това име от 1999 г. насам, а освен това JAC е свързана с Volkswagen в съвместно предприятие.
Но JAC e-JS4 е китайска собствена разработка. Той е базиран на платформа за двигател с вътрешно горене, която лесно се разпознава по дългия си преден надвес.
Дизайнът на e-JS4 наподобява на Hyundai и Citroën по някои детайли, като например светлинната графика отпред и отзад, но не изглежда фалшиво копие.
Салон
JAC e-JS4 има просторен интериор с достатъчно място за краката, особено отзад. Под панорамния стъклен покрив обаче няма много място за по-високи пътници.
Багажникът е доста голям - 520 литра. Но багажът трябва да се пренася през доста висок праг на задната врата.
Разстоянието до педалите се регулира електрически, а облегалката трябва да се регулира ръчно. Регулирането на волана не е много добро, което пречи да се заемете идеалната позиция.
Цифровият приборен панел е доста информативен. Има и интерфейси за смартфони Android Auto и Apple CarPlay.
Удивително: Откриха 48-годишен Москвич в идеално състояние СНИМКИ
Двигател
Задвижването се нуждае от доработка. Електрическият двигател с мощност 142 кВт (193 к.с.) задвижва предните колела. Звучи добре, но е зле реализирано: ако се натисне газта, независимо дали от място или по време на шофиране, отначало не се случва нищо особено, а след това се появява рязък тласък.
На борда има система за круиз контрол, но липсват сензори за спазване на дистанция. Напразно ще търсите система, пишат от немското издание, за предупреждение за мъртвата зона или активна система за предупреждение при напускане на лентата - тук няма такива.
Зареждане
Литиево-йонната батерия осигурява пробег до 270 км. след зареждане.
Чрез бързото зарядно устройство батерията трябва да достигне 80% за 45 минути.
Заключение
Китайците предлагат автомобил с много пространство и добро качество на тапицерията. Автомобилът е сравнително лесен за управление, но управляемостта може да се подобри още малко, отбелязва немският журналист.
Отрицателните страни на автомобила биха могли да бъдат "пренебрегнати" при добра цена, но тук тя се разминава - с "екологичния бонус" се искат 39 995 евро за електромобила.
Това е твърде скъпо, смята германският журналист и твърди, че моделът се продава за 34 989 франка (33 185 евро) от местен вносител в Швейцария (която не е в ЕС). За тези пари той все пак би бил склонен да обмисли такава покупка.
Коментари
гном
28.01.2023 11:32Хаха
28.01.2023 14:12Станчо куфара
28.01.2023 14:33Пламен
28.01.2023 14:35Бай Х
28.01.2023 15:00Стъню лаеното
29.01.2023 2:50Аз съм си аз
29.01.2023 3:51Гунчо
29.01.2023 6:38Костадин
29.01.2023 8:15Чук
29.01.2023 10:16Живко
29.01.2023 13:16Джоган 157
29.01.2023 15:06Абе,
31.01.2023 8:02Гого 700
03.02.2023 18:40Дедо Чочко
05.02.2023 17:27До Станчо
26.05.2023 1:15Дачия фен
26.05.2023 7:02Коко
06.08.2023 10:39Коко
06.08.2023 10:39