Германците си казаха мнението за новия Москвич

https://auto.blitz.bg/novini/germancite-si-kazaxa-mnenieto-za-noviya-moskvic Auto.blitz.bg
Германците си казаха мнението за новия Москвич

Журналист от немското издание Auto, Motor und Sport е тествал автомобила JAC e-JS4 - електрическият автомобил, на който е базиран новият Москвич 3е, информират световните медии.

JAC e-JS4 е на пръв поглед незабележим компактен кросоувър. Белият електрически автомобил от Китай, който се тества от журналиста, не прави особено впечатление.

Авторът на статията припомня, че китайската автомобилна компания Anhui Jianghuai Automobile Co., базирана в Хефей, произвежда автомобили с това име от 1999 г. насам, а освен това JAC е свързана с Volkswagen в съвместно предприятие.

Но JAC e-JS4 е китайска собствена разработка. Той е базиран на платформа за двигател с вътрешно горене, която лесно се разпознава по дългия си преден надвес.

Дизайнът на e-JS4 наподобява на Hyundai и Citroën по някои детайли, като например светлинната графика отпред и отзад, но не изглежда фалшиво копие.

Салон

JAC e-JS4 има просторен интериор с достатъчно място за краката, особено отзад. Под панорамния стъклен покрив обаче няма много място за по-високи пътници.

Багажникът е доста голям - 520 литра. Но багажът трябва да се пренася през доста висок праг на задната врата. 

Разстоянието до педалите се регулира електрически, а облегалката трябва да се регулира ръчно. Регулирането на волана не е много добро, което пречи да се заемете идеалната позиция.

Цифровият приборен панел е доста информативен. Има и интерфейси за смартфони Android Auto и Apple CarPlay.

Удивително: Откриха 48-годишен Москвич в идеално състояние СНИМКИ

Двигател

Задвижването се нуждае от доработка. Електрическият двигател с мощност 142 кВт (193 к.с.) задвижва предните колела. Звучи добре, но е зле реализирано: ако се натисне газта, независимо дали от място или по време на шофиране, отначало не се случва нищо особено, а след това се появява рязък тласък.

На борда има система за круиз контрол, но липсват сензори за спазване на дистанция. Напразно ще търсите система, пишат от немското издание, за предупреждение за мъртвата зона или активна система за предупреждение при напускане на лентата - тук няма такива.

Зареждане

Литиево-йонната батерия осигурява пробег до 270 км. след зареждане.

Чрез бързото зарядно устройство батерията трябва да достигне 80% за 45 минути.

Заключение

Китайците предлагат автомобил с много пространство и добро качество на тапицерията. Автомобилът е сравнително лесен за управление, но управляемостта може да се подобри още малко, отбелязва немският журналист.

Отрицателните страни на автомобила биха могли да бъдат "пренебрегнати" при добра цена, но тук тя се разминава - с "екологичния бонус" се искат 39 995 евро за електромобила.

Това е твърде скъпо, смята германският журналист и твърди, че моделът се продава за  34 989 франка (33 185 евро) от местен вносител в Швейцария (която не е в ЕС). За тези пари той все пак би бил склонен да обмисли такава покупка.

 

 

Горещи

Коментирай
19 Коментара
гном
преди 1 година

предполага с е че няма да гният като новите германски автомобили

Откажи
Хаха
преди 1 година

Аз не прочетох нищо за Москвич,а за китайски електромобил. Руско май е само емблемата? Дано не пада след време

Откажи
Станчо куфара
преди 1 година

С две думи нищо не става от тази хуйня

Откажи
Пламен
преди 1 година

Няма да може да се опре на немския си опонент народен автомобил фолксваген и ще гние като за световно ако не е пластмасов

Откажи
Бай Х
преди 1 година

Китайската кошница не може да е с Европейска цена,дори да идва и от русия !!!

Откажи
Стъню лаеното
преди 1 година

Германците всъщност са харесали автомобила, но родните Станчовци диванни професоро ги разбират повече нещата

Откажи
Аз съм си аз
преди 1 година

Немския разбирач да си гледа неговите кошници да го нетурам на макя му на кой му пука дали ги аресва или не еб.л съм го у швабата

Откажи
Гунчо
преди 1 година

….в да си гледат тяхните каляски…за една чанта пари,само хубави преживявания в сервизите…..!

Откажи
Костадин
преди 1 година

Това което прочетох горе в статията не заслужава повече от 15~20 000 € При тези продажби цени този модел едва ли ще има голяма продаваемост извън Русия!

Откажи
Чук
преди 1 година

Тия па дойчовци, я най-напред варелите им и то "премиум" да не хвърлят скоростни кутии и двигатели на по 20-30 к пък после да търсят кусури на другите коли

Откажи
Живко
преди 1 година

Какво общо има с Москвич на разбрах от написаното!

Откажи
Джоган 157
преди 1 година

Вие мислите,че машината няма да има пазар в Европа заради високата цена?Ами в Русия с техния стандарт на живота как ще е?

Откажи
Абе,
преди 1 година

като загубиха най-големия си пазар, всяка кола която се продава в Русия ще е лоша. Злобарсвото е голяма работа.

Откажи
Гого 700
преди 1 година

Москвич мисля че е руска марка,ама да не се бъркам в тоя свят на малоумници,отварям аз да чета за Москвич а се появява статия за китайски кършляк.

Откажи
Дедо Чочко
преди 1 година

Абе карайте си западните кошници,като нямате кеш,и седмично в сервиз по500лв.Айде пак -

Откажи
До Станчо
преди 1 година

Вместо да се подиграваш,карай западните Куфари на повече от 20 год,с изгнили калници и се радвай.

Откажи
Дачия фен
преди 1 година

Те па немските кошници са мноо убави! Таблото свети като коледна елха през ден и хайде на сервиз! Затова купувайте само Дачия!Няма по-добра кола от Дачия!

Откажи
Коко
преди 1 година

Квото и да коментираш Ханс изгубихте много голям пазар на автомобили камиони и всякакъв вид техника

Откажи
Коко
преди 1 година

Квото и да коментираш Ханс изгубихте много голям пазар на автомобили камиони и всякакъв вид техника

Откажи