През 2023 г. имаше много премиери на нови автомобили, които привлякоха интереса на реномирани европейски и световни експерти. Не всички нови коли обаче оправдаха очакванията.
Експертите, благодарение на своя опит, както и на субективни впечатления от конкретен модел, оценяват и споделят мнения за новите автомобил. Така че това въобще не означава, че тези нови коли са лоши.
Журналистите от Autoblog съставиха собствен списък с автомобили на американския пазар, които не оправдаха очакванията им.
Honda Pilot
Новата Honda Pilot изобщо не е впечатлила специалистите. Новият модел е получил значителни подобрения в настройките за управление, нов дизайн и интериор. Експертите обаче са стигнали до извода, че предишният модел е по-успешен от настоящия.
Това е така, защото новият модел има забележимо бавна реакция на кормилното управление и по-строг дизайн, който по-трудно намира своите привърженици. Въпреки че колата има мощен V6 двигател, тя все още изглежда доста непривлекателна в сравнение с конкурентите в класа на триредовите семейни кросоувъри, от които има доста на американския пазар.
Mercedes-AMG C 43
Световните автомобилни журналисти и експерти единодушно наричат AMG C 43 един от най-лошите автомобили на Mercedes-AMG. Повечето от тях се оплакват, че колата има твърдо окачване дори в стандартен режим на шофиране. Заради лошо настроено окачване колата буквално губи сцепление при остри завои, така че се налага намесата на системата ESC.
Най-големият недостатък обаче, който забелязва всеки, който седне зад волана на Mercedes-AMG C43, е работата на скоростната кутия. AMG трансмисиите обикновено са толкова добри, че в режим Sport+ вършат цялата работа вместо вас. Те превключват на по-ниска предавка, често няколко предавки, когато спират в завой, и бързо превключват на по-висока предавка точно когато искате.
Ето какво представлява първият автомобил на Sony ВИДЕО
При C43 обаче нещата са различни. Експертите отбелязват, че по време на активно шофиране трансмисията постоянно превключва на неправилна предавка. Може да се предположи, че за това е виновна меката хибридна система на C43, интегрирана с трансмисията, но така или иначе при конкурентите няма подобни забележки.
Alpina XB7
Истинските ценители на немските автомобили вероятно ще бъдат изненадани да видят един от моделите на Alpina в този списък. Компания, която произвежда луксозни версии на BMW, просто не може да прави лоши коли. Световните автомобилни журналисти обаче са на друго мнение за XB7.
Трудно е да се повярва, но според експерти XB7 вози и се управлява по-зле от събратята си X7 (M60i). Благодарение на комбинацията от модифицирано окачване и масивни колела, автомобилът има по-лоша динамика. Alpina XB7 обаче е още по-луксозна в салона от обичайната версия, така че определено ще намери своите ценители.
Toyota Crown
Премиум седанът на японската компания Toyota се превърна в обект на интерес не само за автомобилните критици, но и за обикновените автомобилни фенове. В крайна сметка, новият флагман на Toyota трябваше да бъде най-технологично напредналият модел в линията.
Въпреки това, когато колата беше официално представена, експертите я тестваха и заключиха, че новият Crown предлага подобно ниво на оборудване и комфорт като модела Avalon.
Вижте удивителното окачване на тази електрическа кола ВИДЕО
Независимо от това цената на новата Crown изглежда просто астрономическа, защото за същите пари вече можете да си купите представител на линията Lexus. По-специално, моделът ES 350 струва приблизително същото като флагмана на Toyota.
И точно това позициониране на модела го прави абсолютно ненужен, защото Toyota Crown губи конкуренцията на собствената си премиум линия Lexus. Разбира се, ценителите и истинските фенове на Toyota ще изберат Crown, но ES 350 определено ще бъде не по-лош, а може би дори по-добър вариант за същия бюджет.
BMW M4 CSL
Заслужава да се отбележи, че BMW M4 е чудесен автомобил, перфектно балансиран, способен да даде на водача си изключителни емоции не само по време на градско шофиране, но и на пистата. Въпреки това специалното издание CLS не може да предложи комфорт по време на нормално шофиране, както го прави стандартният модел.
Работата е там, че версията CLS има различни настройки на окачването, които помагат на автомобила да покаже всичките си възможности на пистата, както и карбонови спортни седалки, които не се регулират по никакъв начин.
Именно това е причината колата да направи смесено впечатление сред критиците. Разбира се, M4 CLS е ревящ звяр, наслада за ума и безспорно е нещо специално, но струва ли си $140 000, ако е малко вероятно някога да го използвате на пистата? /auto.blitz.bg
Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!