Испанският автомобилен пазар бележи спад с с 6% за февруари - до 94 620 автомобила. Така отрицателната динамика се отчита за втори пореден месец, откакто се появи пандемията от коронавирус.
Според резултатите от два месеца на 2020 г. продажбите на автомобили в тази страна възлизат на 181 063 бройки (-6,8%). Испанската асоциация на производителите на автомобили и камиони (ANFAC) очаква допълнителен спад в продажбите, който ще достигне около 3% до края на 2020 г. в сравнение с миналата година.
Според данните, получени от агенция AUTOSTAT в Испанската асоциация на автомобилните и товарни автомобили (ANFAC), най-продаваната марка автомобили в Испания през февруари е местният SEAT, който продаде 8556 автомобила (+ 1,7%). На второ място е Peugeot, който намали продажбите с 9.2% до 7812 бройки. Третото място е заето от Volkswagen, чийто резултат беше 6880 автомобила (+ 2,7%).
В Италия спадът на автомобилните продажби за тази година с 8,8%, а в световен мащаб спадът е 6%.
Горещи
Коментирай