Искате ли да чуете интересна история? Веднага ще ви кажем, че тя има щастлив край за собственика на Mercedes CLK. А и самият автопроизводител "Даймлер", след известна съпротива, си е признал за вината и е компенсирал разходите, изчиствайки собствената си репутация. Ето какво се е случило.
Както съобщава AutoBild, по време на процеса компанията се е съгласила да поеме разходите в размер на 25 хиляди евро за ремонта на ръждясалия Mercedes CLK 1999. Но всичко това не е станало веднага, защото производителят отказвал да признае вината си.
Според мнението на адвоката на купувача от Берлин, документираната история на официалното обслужване до голяма степен е повлияла върху успеха на делото. Работата е там, че Mercedes е предоставил гаранция срещу ръжда, която била валидна две години след покупката и била удължена с още 30 (!) години при своевременно официално обслужване.
Вижте най-изумителния тунинг на Mercedes S-Class за всички времена (СНИМКИ)
За шест години собственикът е похарчил 16 хиляди евро за сервизна поддръжка на колата си, но през 2005 г. ръждата започва да се появява върху корпуса. В по-голяма степен тя достигнала до дъното, вратите и рамките на задните стъкла. "Даймлер" покривал основно разходите за ремонт.
Критичният момент настъпил през 2018 г., когато специалисти съставили отчет за пораженията по автомобила. В него се казвало, че в колата почти не останали части на каросерията, които да не са засегнати от корозия. Експертите отбелязват също, че ремонтът, извършен от Mercedes по-рано, е с лошо качество.
Mercedes-Benz научи фаровете си да разговарят (СНИМКИ/ВИДЕО)
Оказало се, че голям брой спешни и актуални проблеми са причинени от некачествена работа с повредени части, което засилва развитието на корозия. Така, впоследствие автопроизводителят се съгласил да поеме разходите в размер на 25 хиляди евро за ремонта на ръждясалия Mercedes CLK 1999. /auto.blitz.bg
Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!