Dacia шокира феновете си с тази новина, няма да ...

https://auto.blitz.bg/novini/dacia-sokira-fenovete-si-s-tazi-novina-nyama-da Auto.blitz.bg
Dacia шокира феновете си с тази новина, няма да ...

Дачия ще запази своя курс към бюджетните автомобили за цялата си моделна гама, дори в условията на увеличаващ се натиск от страна на законодателството за опазване на околната среда и безопасността. 

Говорейки в рамките на премиерата на новата Jogger на автомобилния салон в Мюнхен, ръководителката на отдела за производство Андреа Гвинея обясни, че средностатистическият купувач на Дачия "не желае да харчи много пари за автомобил".

"Те оценяват дизайна на автомобила, но няма да надплащат за това, което не им е необходимо", казва Гвиеня, цитирана от Autocar.

По тази причина Дачия няма да оборудва своите коли от следващото поколение с по-голям брой технологии за безопасност и комфорт, отколкото е необходимо, отчасти затова Jogger първо ще бъде във вариант само с ДВГ, а едва по-нататък ние ще видим версия и с хибриден двигател, но той няма да е "плъг ин".

Последното въобще в моделната гама на марката няма да съществува, клиентите ни не са готови да плащат за такива системи, заяви Гвинея. В новата Джогър няма да видим и система четири по четири, въпреки дизайна му на кросоувър и увеличения клиърънс. 

Между купувачите, които използват своите автомобили за офроуд, и онези, на които просто е необходим седемместен салон, има малко пресечни точки, отбеляза топ мениджърът. 

Тя обясни, че същият дух ще се разпростре и върху функционалния дизайн на интериора и екстериора на автомобила. Стратегията на марката ще е да се съсредоточи върху главното - да не е скучна.  

Коментарите на Гвинея бяха последвани от информацията, че хечбекът Сандеро - в момента най-продаваният автомобил в Европа - е получил само две звезди в класацията за защита от сблъсъци на Euro NCAP заради относително ограничените характеристики на неговата автономна система за извънредно спиране. 

"В Дачия ние не гоним "звезди". Това не е нашата философия. Петзведният рейтинг на Euro NCAP означава наличието в автомобила на по-голямо количество електроника, датчици, камери - устройства, за които нашите клиенти не са молили и н са готови да ги използват", каза още тя.  

Това обаче не означава, че компанията ще си остане в "каменната ера", просто ще е важно да се спазва баланса: да се върви в крак с технологиите, но при това цените да не скачат.

Горещи

Коментирай
3 Коментара
Swen Sodenkreker
преди 3 години

Не ползвам "Дачия" ,но имам поглед над автопарка в България.Дачия е масова марка и изглежда има устойчиво търсене.Философията на представителката на фирмата е за "народен" и достъпен автомобил за относително по-бедните източноевропейци.Старият лаф :За всеки влак си има пътници" е много точен.

Откажи
Васил
преди 3 години

Французите са луди по "Дачията". Купуват я като топъл хляб.

Откажи
Васил
преди 3 години

Французите са луди по "Дачията". Купуват я като топъл хляб.

Откажи