BMW показа нова версия на "петицата" специално за Китай СНИМКИ

  • 09.08.2023 9:36 /
  • 4532 /
  • 0
BMW показа нова версия на "петицата" специално за Китай СНИМКИ

BMW представи разпънат седан от Серия 5 за Китай. Моделът има декоративни вложки върху задните колони на покрива с осветена цифра "пет" и панорамен дисплей на театралния екран на BMW, подобно на Серия 7. Освен това китайските четиривратки ще идват ще се предлага с мултимедия BMW Curved Display, четиризонов климатроник и двуцветна схема за интериорния дизайн.

Седанът BMW Серия 5 от поколението G60 дебютира в края на май, но едва сега германците представиха версия на модела специално за Китай.

Традиционно междуосието е разпънато, добавени са и специфични дизайнерски решения и оборудването е преработено. Китайските "петици" ще се произвеждат в завода на BMW Brilliance Automotive в Шенян.

Освен това гамата ще включва както автомобили с гориво, така и електрически i5.

Основната визуална разлика между китайската версия и глобалната е декоративните вложки със светлинното число "5" на задните колони, в областта на характерната за марката извивка Хофмайстер.

Този детайл присъства във всички китайски "петици" и от него можете да разберете какъв двигател използва колата. На i5 фигурата свети в синьо, на "въглеродните" модификации - бяло.

Интериорът като цяло е същият като този на редовата серия 5. Вярно е, че задните седалки ще бъдат по-просторни, а също така те ще се радват на BMW Theatre Screen - панорамен дисплей с диагонал от 31,3 инча, заимстван от Серия 7.

Също за китайските седани са заявени мултимедията BMW Curved Display, "кристални" селектори и "инкрустация" на цвета Titanium Bronze в предния панел от страната на пътника.

Други характеристики са четиризонов климатроник, щампи с емблемата на модела на подглавниците, ексклузивни шевове на седалките и двуцветна схема за интериорния дизайн.

Всичко това ще позволи на "петицата" да привлече младите купувачи и да увеличи  дела си в средния премиум сегмент, въпреки че моделът вече е популярен.

Само за две години, от 2020 до 2022 г., в Китай са продадени 530 хиляди бройки.

 

КОМЕНТИРАЙ