Виетнамец заедно с приятели си сглоби Ферари, но има една голяма уловка СНИМКИ

https://auto.blitz.bg/galeriya/vietnamec-zaedno-s-priyateli-si-sglobi-ferari-no-ima-edna-golyama-ulovka-snimki Auto.blitz.bg
Виетнамец заедно с приятели си сглоби Ферари, но има една голяма уловка СНИМКИ

23-годишният Ву Дик Санг, който живее във виетнамското градче Куанг Йен, успя да си сглоби копие на модел на италианската марка Ферари. 

Освен, че се занимава със селско стопанство заедно със своето семейство, Санг също се увлича по сглобяването на автомобили Притежавайки страст към създаването на суперколи и вдъхновение, младият мъж и неговите приятели решили да си сглобят собствено Ferrari.

След мащабния анонс версията на Ferrari на Санг е успяла да получи редица комплименти в рамките на виетнамски и международни форуми. Той смята, че това ще го мотивира да продължи да усъвършенства и създава по-добри продукти, а в бъдеще да стане и собственик на колекция от самоделни суперавтомобили. 

Процесът по създаване на колата 

Процесът по създаването е бил много внимателно планиран. Първоначално Санг е намерил информация за детайлите на оригиналния модел на Ferrari, за да разбере структурата и формата на колата. След това е дошъл етапа по създаване на рамата, каросерията, монтирането на двигателя, окачването и кормилната уредба. 

На екипа му били необходими пет месеца, за да може да приведе самоделното Ferrari 488 GTB в движение.

Двигателят 

Особеност на тази версия на 488 GTB е това, че двигателят не е специален двигател за автомобили. Санг избрал дизелов двигател с мощност 40 конски сили, който често се използва за производство на водни помпи и генератори. Цената на двигателя и скоростната кутия не превишавала 15 милиона донги (малко над 1 110 лева). 

Каросерията 

Основните материали, от които е направена каросерията, са фибростъкло и композитно лепило. 

Санг обяснява причините, поради които той е избрал този материал: Фибростъклото е много здраво, устойчиво на корозия и много лесно се оформя. 

Това е и материал, който широко се използва за сглобяването на танкове и кораби, затова аз съм твърдо убеден в неговите качества. 

Собственикът е доста доволен от своето произведение. 

Недостатъците 

Младият мъж признава обаче, че следващите му творения ще имат нужда от доста повече подобрения. Особено кормилната уредба, която в самоделното му Ферари е доста тежка, защото не разполага с какъвто и да е усилвател. 

В процеса на проектирането екипът също е допуснал доста грешки. "Когато започнах да тествам колата на пътя, се оказа, че тя има доста малък пътен просвет, в резултат на което на мен ми бе необходима още една седмица повторно да доработя предната част, за да може колата да се движи нормално по пърищата", споделя Санг.  

Горещи

Коментирай
1 Коментара
Да бе да
преди 3 години

А защо не е сглобил ''легандарната '' Жигула която се продава по реповете за ''жълти стотинки'',ако видите цените ще сте съгласни да чакате Ѝ 20 години пред бившата Мототехника........????

Откажи