Първото в България R8 GT вече е заснето от пламенен любител на бързите автомобили. Твърди се, че фотосът е направен в района на Морската гара във Варна.
През 2010 г. Audi пусна олекотена версия на суперспортиста R8 GT, а нейното второ издание беше лансирано 12 години по-късно. Новото R8 GT ще бъде последното Audi с 5,2-литров атмосферен V10-двигател. От 2023 г. специалният модел, ограничен до серия от 333 бройки, ще бъде при дилърите на цени, стартиращи от 450 000 лв.
За достойно сбогуване с атмосферения двигател с висока степен на сгъстяване Audi отново вдига „конете“. В сравнение с R8 V10 Performance RWD с 570 к.с., чиято база GT използва, мощността на специалния модел е вдигната до същото ниво като при модела quattro. А това означава 620 к.с., комбинирани с максимален въртящ момент 565 Нм.
Благодарение на повишената мощност, R8 GT се превръща в най-мощния модел със задно задвижване в историята на марката. Предаването на тягата се извършва посредством нова 7-степенна трансмисия с два съединителя, която превключва още по-бързо и се характеризира с променени предавателни отношения. Спортната машина ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,4 секунди, а след 10,1 секунди скоростомерът вече показва 200. Максималната скорост е 320 км/ч.
Нов режим на шофиране Torque Rear за прецизен дрифт
Но компанията от Инголщат се е погрижила не само автомобилът да ускорява бързо направо, но и да бъде по-забавен в завоите. Подобно на RS 3, R8 GT също ще разполага с режим Torque Rear. Посредством прецизно 7-степенно управление на тракшън контрола задните колела могат да превъртат до степен, която позволява контролирано презавиване.
Но специалният модел не се характеризира единствено с по-висока мощност и нови режими на шофиране – R8 V10 GT е поставено на диета. Благодарение на няколко мерки за олекотяване, в т.ч. и серийни керамични спирачки, карбонови стабилизиращи щанги и нови 20-цолови джанти, GT е загубил около 20 килограма. Като опция може да се поръча още по-спортно окачване, при което сгъването и разгъването на амортиьорите могат да се регулират.
Карбонов аеродинамичен кит и интериор, ориентирани към първото GT
Но модификациите са не само по техниката, леки промени има и по визията. Те включват преди всичко нов карбонов аеродинамичен кит, който трябва да осигури по-добро аеродинамично притискане. В комплекта влизат преден сплитер, Flics и прагове, както и нов дифузьор и голямо антикрило.
В интериора Audi продължава акцентите, ориентирани към първото R8 GT; вътрешното пространство е издържано в комбинация от черно и червено. Коланите и надписите са червени като при първото GT, а останалите повърхности са облечени в алкантара или кожа. Акцент е и табелката със серийния номер на конкретния екземпляр, разположена до скоростния лост.
Появата на фотоса с хиперавтомобила предизвика купища реакции в мрежата. Ето някои от тях
-
Иначе бизнеса реве като се иска вдигане на минималната заплата даже
-
Да си я кара със здраве но нещо не ме кефи на визия не знам сигурно яко се кара но просто на визия нещо не ме грабва по добре да си беше взел ламбо хуракан STO тва е луксозната версия на Р8 щото под капака и двете са еднакви ауди и VW
-
Добре бе пичове, спрете с тази злоба. Като работите за 1500 лв по ВАША воля, какво ви е виновен човека, че кара ЕБАХТИ ЯКАТА КОЛА? Изкефете се на колата, не на начина по който се е сдобил с нея.. Ясно е, че не е от работа за 1500-2000лв... Българина знае само да злобее и да не мисли много много за това как да се развие, за да не робува за смешни пари.
-
Не се учудвам. Миналата година имаше месечни заплати от над 2 млн. лева на някои зърнопроизводители. Така данъците им били по-малко и т.н.
-
Когато компенсираш някои физически липси с автомобил! Същото важи за жените с дамска чанта за 4000 лв примерно !
-
Taкива..коли..несе..купува..със..работа..или..труд..се купува..със .крадени.. пари..на хора.. които..народа..гладува..и.. бедни..социални..слаби..и всичко.е..мафииа..на..балгариа..
-
Иначе в България пара нема все по често засичам по пътищата бентлита ферарита има астин Мартин Бугати и други скъпи и поръчкови автомобили и със скъпите си номера щот България била бедна нали защо тях не ги разследват от къде са им парите
-
Ебати тъпотията,да се възхищаваш на нещо което не е твое,а това материално, положението е ДЪНО!
-
Питам се що в 17 милионна Нидерландия е рядкост да видиш на пътя скъпа спортна кола най много за месец пътувайки всеки ден една две да видиш а в бедна България кажи речи на всеки километър!
-
Чудя се и за това защо плащаме заплати на служителите на НАП след като те самите не проверяват колко данъци е платил собственик на подобни коли а такива имат даже и безработни на социални помощи!