Младеж, живеещ в Япония, на 16-годишна възраст успял да си купи първата кола. Той обаче искал да промени стандартния дизайн на своя Chevrolet Blazer 92, за да го направи уникален.
Естествено, в автомобилния свят има неограничен брой различни стилове и възможности за разкрасяване на колата.
Но всичките те се отнасят към категорията на заводското производство.
Затова въпросният тунинг си е стандартен, неспособен да се открои от големия брой подобни варианти.
Индивидуален тунинг
Производителите на автомобили се стараят да стилизират автомобилите си, за да може те да съответстват на индивидуалността на купувача.
Но, честно казано, ние всички сме уникални и имаме различни вкусове и предпочитания.
Младежът от Япония решил да разруши представите за уникален дизайн на автомобил, разработвайки свой собствен стил.
Той казва, че е бил вдъхновен от младежите след Втората световна война.
Те могли да се надяват да получат от своите родители само довоенни автомобили, които изглеждат доста еднакво.
Младежите обаче започнали да режат ламарините и да търсят най-големите мотори, които те могли да намерят, за да се движат колкото се може по-бързо.
Те рязали всичко, което сметнели за излишно тегло, за да може колата да лети колкото се може по-бързо.
Но най-главното, младежите от следвоенните времена създавали за тези стари коли невъобразими дизайни, боядисвайки ги в ярки цветове, за да може въпросните да се отличават от тълпата синьо-черни леки коли.
Оттогава автомобилният тунинг изминал доста дълъг път.
Невероятният талант на дизайнерите в това направление изглежда сякаш е дошъл от един друг свят.
Вариантите в наши дни са безкрайни, а заводския дизайн на автомобилите днес е една от водещите теми за младото поколение.
Младият японец е ярко доказателство за това.
Той твърди, че някои вещи, според него, са много ужасни, а от други той черпи своето вдъхновение, за да създава своя уникален стил.
Той обича да строи автомобили, уважава времето и усилията, които се полагат за създаването на един уникален автомобилен дизайн.
Тунинг на Nissan GTR
Този Nissan GTR, който бе преобразен от момчето до неузнаваемост, не е изключение и действително разширява границите на обикновения тунинг.
Този автомобил вече е един от най-желаните на планетата за истинските ценители на оригиналния дизайн.
Стандартен Nissan GTR струва над 100 000 долара и се доставя на собственика си с 600 конски сили под капака.
Той е чудо на инженерната мисъл, от което се боят много автомобили. Двигателят е V8.
При това малцина са онези, които биха се заели да тунинговат по някакъв начин този автомобил.
За мнозина е напълно достатъчно да си купят комплект нови джанти и да пипнат някои базови настройки на двигателя.
Момчетата от Япония обаче са издигнали тунинга на ново равнище, взимайки в ръцете си този и без това красив автомобил.
Те са изгубили хиляди часове в изпълняването на своята невероятно детайлна работа.
Вероятно, мнозина от нас никога няма да видят толкова детайлно разкрасяване, близко до съвършенството.
Ръчната изработка
Не можем да не се съгласим, че ръчното гравиране на Nissan GTR не е нищо друго, освен произведение на изкуството.
Работата е започнала с внимателно проучване на детайлите.
За целта автомобилът е бил скициран. Обикновено това се прави преди колата да влезе в камерата за боядисване.
Но тези знаци са предназначени за нещо доста по-уникално, отколкото някакво откачено боядисване.
Ако вие някога сте рисували по някакви автомобилни детайли, то знаете, че това е една от най-изморителните части на проекта.
Колкото повече време вие прекарвате, изпълнявайки такава работа, толкова по-малко ще ви се иска да поправите грешките в бъдеще.
След това, когато маркирането било вече внимателно поставено по металната повърхност, момчетата започнали да рисуват красивия дизайн.
Грешката е недопустима
Честно казано рисунката изглежда доста хаотично.
На този етап е трудно да си представим как това ще изглежда, когато работата приключи.
Тези необичайни детайли наистина може да отвлекат вниманието ви от и без това красивата кола.
Следващият етап от работата наистина е бил сложен. Малцина биха издържали да го завършат.
Майсторите използват инструмента dremel, който може да гравира директно върху метала на каросерията на колата, която струва над 100 000 долара.
Това наистина е страшно, все пак всяка една грешка ще струва доста скъпо.
Единствена по рода си
Това е само предната броня на гравирания GTR. Трудно е да си представим колко време е отнела.
Сложна работа
Детайлността на всеки един сантиметър направо може да ви замая главата. Ако се обърка дори и една нишка в тази рисунка, то всичко ще трябва да бъде започнато от начало.
Тук място за грешка няма
Дори и самият ауспух е произведение на изкуството. Това добавя на колата агресивност, динамичност.
Както забелязвате, нестандартният корпус на гравирания GTR е доста по-широк от заводската колесна база.
Това дава предостатъчно място за монтирането на по-широки колела и гуми.
Благодарение на това допълнение видимо се повишава управлението на автомобила.
Той е по-мощен и по-динамичен, отколкото всичките подобни модели от тази ценова категория.
Брат близнак
Групата от майстори обаче не се спряла върху един автомобил. Те направили два гравирани GTR-а за пътя - единият хромиран, а другият златен.
На тази красота е просто трудно за човек да се нагледа. Обемът на свършената работа говори сам за себе си.
Когато повърхността на автомобила блести на Слънцето, детайлите наистина изглеждат невероятно красиви.
Детайлното гравиране покрива на практика всеки сантиметър от автомобила. Всеки лист, всяка извивка, всяка вдлъбнатина, които вие виждате, са направени ръчно.
Ако се погледне на целия автомобил, изглежда, че такава работа трябва да продължи вечно.
Никога няма да срещнете друг подобен GTR с такъв тунинг, с изключение разбира се на хромирания близнак.
Автомобил мечта
Златният автомобил е полиран за автомобилна изложба. Джантите са просто мечта за всеки автоманиак.
Те идеално съответстват на външния вид на автомобила. Естествено, джантите на сребърния GTR може да не се харесат на всички.
Но в този свят на модификации на спортните коли всичко зависи от личния вкус, а именно това прави света на тунинга толкова увлекателен и уникален.
Крайната работа изглежда наистина нереално и много оригинално.
Гледайки на това произведение на изкуството, неволно човек се замисля, че животът е твърде кратък, за да се шофират скучни, еднообразни автомобили.
Автомобилите са проектирани и изготвени от Kuhl Racing в Япония. В света няма нищо подобно, което да прилича на тях.
Виждайки ги на пътя, хората не спират да си въртят главата, за да ги зърнат поне още за една секунда.