Народно средство, което защитава праговете на автомобилите от ръжда

  • 27.11.2020 8:50 /
  • 15382 /
  • 3
Народно средство, което защитава праговете на автомобилите от ръжда

Ръждясалият праг е кошмар за шофьора и един от най-често срещаните проблеми с каросерията на автомобила.

Много често унищожаването на покритието на корпуса започва точно от праговете. Никой не иска да бъде изправен пред скъпи ремонти по-късно и затова шофьорите са принудени да предприемат различни мерки за защита на метала.

Можете да се борите за целостта на корпуса както със специализирани средства от магазините, така и с "народни".

Не е нужно да припомняме за важността на праговете. Достатъчно е да припомним, че те са един от конструктивните елементи на автомобила. А това от своя страна означава, че не е възможно да се вземат и заменят праговете поотделно.

Практиката показва, че веднъж стартиралата корозия може да обхване и другите части на каросерията на автомобила.

Какво да направите, ако нямате време да завършите изпреварването на пътя

При праговете ситуацията е сложна поради факта, че дори поцинковането не спасява в дългосрочен план. Това е така, защото въпросният елемент от конструкцията е постоянно изложен на различни негативни въздействия - на първо място от камъни, летящи от пътното платно. Последните оставят вдлъбнатини, които унищожават покритието с боя. Веднага след като то бъде повредено, спасителното поцинковане също започва да се унищожава.

Но има един „народен“ начин, който може да помогне за запазването и защитата на важните прагове с минимално влагане на усилия и средства. Реализира се за 15-20 минути работа. Описаната методика е подходяща за всеки автомобил.

Първото нещо, което трябва да направите, е да обърнете внимание на праговете на вашата кола и да намерите техническите отверстия по тях. Най-често те са затворени с гумени части. Ефектът от резултата от работата се запазва до 2 години.

Все още не е време: Кога не е нужно да бързате да смените маслото на двигателя

Необходимо да се запълнят праговете с отработено масло, смесено с оръжейна консервираща смазка в съотношение 1 към 1. Някои водачи изсипват само едното от двете, но този подход за решаване на проблема не е надежден и траен. След като излеете сместа в праговете, не забравяйте да затворите техническите отверстия. /auto.blitz.bg

Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

КОМЕНТИРАЙ

Коментари

  • :-)
    27.11.2020 10:09
    В нормалните държави хората сменят колата на 5-6-7-та година. Как си представяте да напълните праговете на колата си с масло в Германия и после от нея да тече масло буквално като из ведро?
  • Радо
    27.11.2020 19:40
    Много умно след като излея маслото да не забравя да запушва отворите, или преди да излея маслото, чакай как беше
  • алеко
    28.11.2020 15:08
    УМНО!За нобелова награда!