Експерт разбира мита: Трябва ли да превключвате на "неутрална" автомата на светофар?

  • 27.03.2023 9:38 /
  • 38403 /
  • 15
Експерт разбира мита: Трябва ли да превключвате на "неутрална" автомата на светофар?

С механиката всичко е ясно - там е необходимо превключване на неутрално, но тук ...

Опитните шофьори съветват: отидете на светофар - преместете селектора в позиция N или P, така че автоматичната скоростна кутия ще продължи да вис служи по-дълго.

Не е известно кой пръв е измислил тази глупост, но на светофара колите пред вас от време на време мигат със стоповете и светлините за заден ход, което показва, че шофьорът е повярвал в тази теория, казва експерт от Driving .

И той настоява, че не е нужно!

Инженерите не са изобретили автоматичните трансмисии, така че шофьорите да дърпат лоста на всеки светофар. Може би единственият вариант за оправдание е например паркирането пред бариерата, което заплашва да се проточи около 10 минути или дори повече. В този случай наистина е възможно да преместите лоста в позиция P, позволявайки на десния крак да се отпусне. Но е абсолютно безсмислено да превключвате на неутрална: ще свърши зле.

За тези, които не вярват, съветваме ви да се обърнете към инструкциите на производителя на автомобила. И не усложнявайте живота нито на себе си, нито на колата.

КОМЕНТИРАЙ

Коментари

  • Рмн
    27.03.2023 14:03
    Освирквам ви експерта и страхотните му и убедителни аргументи! По добре написаното да беше в заповедна форма
  • Тодор Тодоров
    27.03.2023 14:19
    Малко тъпичка статия!
  • Стефан Илиев
    27.03.2023 17:02
    Ако е класически автоматик с хидротрансформатор да . Но ако е роботизирана с два съединителя, защо не?
  • ЧичоДядко
    27.03.2023 22:16
    Тогава, защо е предвидена позиция "N"?
  • Мони
    27.03.2023 23:36
    На всеки производител с автоматична с.к. е написано;да не се пипа лоста за превключване по време на шофиране.
  • Иван
    27.03.2023 23:37
    Позиция N e само за НЕуки.
  • Рано сутрин
    28.03.2023 6:23
    с водка! Или просто селски драскач?
  • СУБАРУ
    28.03.2023 21:03
    ПРИ ПРЕВКЛЮЧВАНЕ В РЕЖИМ "N" СИСТЕМА СЕ "ОМАЗВА" НАЙ ДОБРЕ .... НЯМАШ НАТОВАРВАНЕ НА СПИРАЧКИТЕ , ИЗКЛЮЧВА ВЪЗМОЖНОСТТА ДА ПРЕДИЗВИКАШ ПТП НА СВЕТОФАР ,АКО ТИ СЕ ПРИПЛЪЗНЕ КРАКА И ИЗПУСНЕШ ПЕДАЛА НА СПИРАЧКАТА ДА, НЯМАШ НУЖДА ДА ПРАВИШ НИЩО АКО ИМАШ ОПЦИЯТА AUTO HOLD
  • Експерта що не каже
    28.03.2023 23:44
    На колко години е и колко време е карал автоматик и какъв пък после да говорим
  • Нормален
    28.03.2023 23:46
    Незнам какво е писало тази статия и какво му е платило,но знам ,че не е нормално.
  • 777
    29.03.2023 13:31
    Истината е, че на N и Р не работи охлаждането на скоростната кутия. Затова е по добре на светофар да си е на D. А този, който пита по долу за какво било N, ами когато се наложи теглене, тогава се използва това положение.
  • Apoldaer
    29.03.2023 16:45
    Абсолютно правилно.
  • Dump arse
    08.04.2023 10:29
    Неутрална скорост в автомобили с автоматична трансмисия е предвидена за да се тегли върху платформата на пътната помощ или да се избута във гаража на сервиза
  • Инженер механик
    24.04.2023 16:02
    Е защо е тази неутрална позиция,не ясно,само пишете да се правите че разбирате от "журналистика" а това скоростна кутия
  • Механик
    24.04.2023 16:10
    Субару обяснява ясно и не се правете на механици или на журналисти пишещи за да се ЧЕТЕ!