Ето кои са 10-те най-лоши автомобила, според Джереми Кларксън СНИМКИ

  • 20.02.2022 12:50 /
  • 21427 /
  • 0
Ето кои са 10-те най-лоши автомобила, според Джереми Кларксън СНИМКИ

Американското издание Hot Cars е анализирало ревютата на известния британски автомобилен журналист Джереми Кларксън и е съставило списък с 10 автомобила, които той "не може да понася".

Припомняме, че Кларксън беше един от водещите на известното телевизионно предаване за автомобили Top Gear, докато не беше скандално уволнен през 2015 г.. От 2016 г. той и колегите му Ричард Хамънд и Джеймс Мей водят свой собствен видеопроект The Grand Tour.

На 10-о място в импровизираната класация на Hot Cars е спортният автомобил със задвижване на всички колела Nissan GT-R.

Моделът има култов статус сред японските автомобилни фенове благодарение на победите си в състезания, но Кларксън се изказа отрицателно за него, като заяви, че Nissan GT-R е "твърде опасен" за шофиране с висока скорост.

9-о място заема британски спортен автомобил със средноразположен двигател Zenos E10, произвеждан в малка серия през 2015-2016 г. Кларксън критикува автомобила, защото няма прозорци, врати, козирки за слънце и постелки на пода.

Конструкцията е възможно най-аскетична за да се постигне най-добро съотношение между мощност и собствено тегло.

Веднъж Джереми заявява, че е попадал на "моливи, които са оборудвани по-добре от Zenos". Впрочем, автомобилът е проектиран специално за писта и не е разрешен за движение по пътищата.

Купето Volkswagen Scirocco 2.0 TDI Coupé пускано от 2008 г. до 2017 г. получава 8-мо място. Този автомобил е описван като аномалия - външен вид на спортен автомобил, съчетан с двигател от семейно комби. Произвеждан от могъщия Volkswagen, Scirocco е пословично ненадежден.

"Scirocco ми даде да разбера едно нещо: през цялата седмица, в която го шофирах, ми напомняше колко много искам да премина към Volkswagen Golf GTI", казва Кларксън за Scirocco, цитиран от Hot Cars.

Porsche 911 заема 7-мо място в списъка на Кларксън с най-нехаресваните автомобили. И сякаш няма рационално обяснение - това е субективно мнение на британския журналист, той просто не харесва спортните автомобили Porsche със задно разположен двигател, смята ги за "възвеличени аналози на Volkswagen Beetle".

Кои са 10-те най-страхотни автомобила на Джереми Кларксън (СНИМКИ)

Класическият Ford Thunderbird купе и кабриолет от 50-те години на миналия век не се харесва на Джереми Кларксън заради прекалено патетичния си дизайн, затова е на 6-о място.

Много американски автомобили от онези години имат прекалено украсени екстериори, защо точно за Thunderbird Кларксън се изказва отрицателно - не е известно. Вероятно нещо лично.

Ferrari F50 от 1995 г. се класира на 5-та позиция. Британският журналист дава на този автомобил доста лаконично обобщение: според конструкцията - най-лошото Ferrari в историята.

Кабриолетът Rolls-Royce Corniche от периода 1971-1995 г. е критикуван от Кларксън заради лошата си надеждност. Rolls-Royce се гордее с ръчно изработените си автомобили, но за Corniche Кларксън се изказва, че  "вратата на автомобила скоро ще падне".

Пълноразмерният кросоувър Audi Q8 е на трето място.Кларксън смята, че това е ненужен продукт в гамата на концерна Volkswagen - той е изграден на същата база като Audi Q7, Porsche Cayenne, Volkswagen Touareg, Bentley Bentayga и Lamborghini Urus.

Джереми Кларксън определи най-добрия автомобил на 2021 г. СНИМКИ

"Премахнете няколко щриха от каросерията на Q8 и никой няма да може да го различи от неговите събратя", цитира Hot Cars британеца.

Спортна версия на Mini в малка серия, наречена 1499 GT, разочарова Кларксън с липсата на спортен дух сам по себе си - 1,6-литровият двигател, въпреки че е снабден с турбокомпресор, е напълно недостатъчно мощен.

"Толкова е неудобен в града, че предпочиташ да ходиш пеша", каза телевизионният водещ за Mini 1499 GT, който заема второ място в списъка.

И накрая, BMW X1 xDrive25d е най-нехаресваният от Кларксън модел и заема първо място. Този автомобил, въпреки каноните на BMW, е базиран на евтина платформа с напречно разположен двигател и базово задвижване на предните колела.

X1 xDrive25d с 2,0-литров турбодизел с мощност 228 к.с. няма мощност, не се справя добре както на пътя, така и в градски условия, има неудачен дизайн и неудобни седалки, смята Джереми Кларксън.  /auto.blitz.bg

Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

 

 

 

 

 

 

 

 

КОМЕНТИРАЙ